Forum Forum Wille Lazurowa  Strona Główna Forum Wille Lazurowa
niezależne forum mieszkańców osiedla
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wille Lazurowa Strona Główna -> Opłaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna1




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:46, 05 Wrz 2017    Temat postu: Rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną

Cześć,

W skrzynce znalazłam kolejne rozliczenie od DD, tym razem rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną za listopad i grudzień 2016. W naszym przypadku znowu musimy dopłacać niewiadomo za co tak naprawdę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mike




Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelonki

PostWysłany: Wto 11:00, 05 Wrz 2017    Temat postu: Re: Rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną

Justyna1 napisał:
Cześć,

W skrzynce znalazłam kolejne rozliczenie od DD, tym razem rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną za listopad i grudzień 2016. W naszym przypadku znowu musimy dopłacać niewiadomo za co tak naprawdę.

u mnie to samo coś czuje że chcą nas obarczyć kosztami kontenerów
(moge sie mylić ) też nie rozumiem tych opłat


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 11:01, 05 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janek




Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:33, 05 Wrz 2017    Temat postu:

u mnie też

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fylyp89




Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 14:38, 05 Wrz 2017    Temat postu:

A czy my czasem już nie rozliczaliśmy się za końcówkę 2016...?
I ten termin do 15 września... Ich chyba całkiem pogięło... :/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marta&Bartek




Dołączył: 29 Kwi 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:09, 05 Wrz 2017    Temat postu:

Już robili tyle rozliczeń i korekt, i nagle znowu coś im się nie zgadza?

Ktoś wie, z czego wynika ten koszt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna1




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:50, 05 Wrz 2017    Temat postu:

Marta&Bartek napisał:
Już robili tyle rozliczeń i korekt, i nagle znowu coś im się nie zgadza?

Ktoś wie, z czego wynika ten koszt?


Niestety pomimo licznych prób pozyskania informacji zarówno z DD, jak i z PMG, nie udało mi się ustalić co to konkretnie za koszty. Przerzucaja się wzajemnie odpowiedzialnością, tym samym nie udzielając odpowiedzi na zadane pytania.

Jedyne co wiem to, że "kwota niedoboru 29510,09 zł została podzielona przez 8867,36 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i usługowych = 3,3279 zł/m2". Następnie tą wartość pomnozono przez metraż mieszkania i tym cudownym sposobem uzyskano kwotę przypadająca na lokal.

Odnoszę wrażenie, ze probuja z nas wydusić ile się da.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michando




Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:01, 05 Wrz 2017    Temat postu:

Cześć,

Czy nasza reprezentacja może w naszym imieniu oficjalnie zwrócić się o wyjaśnienie tego?
Niestety widzę, że w pojedynkę nie uda się uzyskać żadnej konkretnej informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna1




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:17, 05 Wrz 2017    Temat postu:

Michando napisał:
Cześć,

Czy nasza reprezentacja może w naszym imieniu oficjalnie zwrócić się o wyjaśnienie tego?
Niestety widzę, że w pojedynkę nie uda się uzyskać żadnej konkretnej informacji.


Popieram. Warto też dodać, że na piśmie PMG z dnia 24.05.2017 widnieje informacja: "Ponadto zgodnie z uchwałą 1/2017 dokonano rozliczenia niedoboru z tytułu utrzymania nieruchomości wspólnej". Pismo podpisała p. Małgorzata Szczecińska, Dział administracyjno-księgowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
korlen




Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:13, 05 Wrz 2017    Temat postu:

Proponuje solidarnie nic im nie wpłacać do czasu wyjasnienia konkretnie za co ta dopłata jest. W grudniu znowu okaze sie ze jeszcze za cos trzeba dopłacać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pewien_internauta




Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 5:58, 06 Wrz 2017    Temat postu:

U nas dopłata to 182zł; Z tymi dopłatami wygląda na to, że musimy mieć luksusowe osiedle a ja się boję myśleć co będzie w rozliczeniu za pierwsze miesiące 2017 gdzie stał jeszcze kontener na odpady budowlane i w 3/4 były tam odpady komunalne; coś mi zalatuje kreatywną księgowością więc przychylam się do prośby o oficjalne zwrócenie się do DOMD z zapytaniem czego dotyczy ta niedopłata skoro w czerwcu/lipcu płaciliśmy niedopłaty na rzecz DOMD i PMG.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mike




Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelonki

PostWysłany: Śro 6:40, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Mam taką zasadę że zawsze wiem za co mam zapłacić w tym przypadku niema żadnego wytłumaczenia opłat, więc nie płacę.
Z resztą rozliczenie za 2016 już było i zostały naliczone nadpłaty, na które i tak długo musieliśmy czekać.
A tu termin 15.09
phi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Śro 6:44, 06 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Katarzyna




Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 7:42, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Witam wszystkich.
W dniu dzisiejszym kieruję swoje zapytanie do DD w sprawie rozliczenia "kosztów zarządu nieruchomością wspólną". Kwota (niedopłata) została wykazana w rozliczeniu za 2016. Dla każdego jest ona inna, ale faktycznie musi ona wynikać z kwoty (-29.510,09zł).

Niezależnie od tego, czy ktoś podpisał akt notarialny wcześniej czy później, każdy z nas będzie musiał (jeśli ich sposób wyliczenia jest poprawny) pokryć te koszty (obciążenie przez wspólnotę lub obciążenie przez DD jako "refaktura" kosztów).
Mnie interesuje sposób wyliczenia. Dopóki nie uzyskam klarownego i logicznego wyjaśnienia - nie ureguluję swojego zobowiązania, gdyż nie będę płacić za "kota w worku".

Pozdrawiam,
Kasia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michando




Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:17, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Kasiu,

Myślę, że warto by było żeby DD ustosunkował się również do tego dlaczego ponownie otrzymujemy korektę za utrzymanie części wspólnej. Jak słusznie Justyna zauważyła: Na ostatnim piśmie z dnia 24.05.2017 widnieje informacja: "Ponadto zgodnie z uchwałą 1/2017 dokonano rozliczenia niedoboru z tytułu utrzymania nieruchomości wspólnej". Pismo podpisała p. Małgorzata Szczecińska, Dział administracyjno-księgowy.

Pozdrawiam,
Michał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fylyp89




Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:26, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Dołączam się do apelu, aby nie płacić dopóki sprawa się nie wyjaśni.
Za ten okres i za ten sam obszar działalności administracji już regulowaliśmy niedopłatę i nie mam zamiaru robić tego ponownie. Myślę też, że termin niecałych 2 tygodni na wpłatę jest co najmniej śmieszny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Justyna1




Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:27, 06 Wrz 2017    Temat postu:

Kasiu, informację o sposobie podziału, który opisałam powyżej otrzymałam z PMG tj.

"kwota niedoboru 29510,09 zł została podzielona przez 8867,36 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i usługowych = 3,3279 zł/m2". Następnie ta kwota została pomnozona przez metraż danego lokalu/mieszkania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Wille Lazurowa Strona Główna -> Opłaty Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin