 |
Forum Wille Lazurowa niezależne forum mieszkańców osiedla
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna1
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 8:46, 05 Wrz 2017 Temat postu: Rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną |
|
|
Cześć,
W skrzynce znalazłam kolejne rozliczenie od DD, tym razem rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną za listopad i grudzień 2016. W naszym przypadku znowu musimy dopłacać niewiadomo za co tak naprawdę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mike
Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelonki
|
Wysłany: Wto 11:00, 05 Wrz 2017 Temat postu: Re: Rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną |
|
|
Justyna1 napisał: | Cześć,
W skrzynce znalazłam kolejne rozliczenie od DD, tym razem rozliczenie kosztów zarządzania nieruchomością wspólną za listopad i grudzień 2016. W naszym przypadku znowu musimy dopłacać niewiadomo za co tak naprawdę. |
u mnie to samo coś czuje że chcą nas obarczyć kosztami kontenerów
(moge sie mylić ) też nie rozumiem tych opłat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Wto 11:01, 05 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:33, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
u mnie też
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fylyp89
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 14:38, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
A czy my czasem już nie rozliczaliśmy się za końcówkę 2016...?
I ten termin do 15 września... Ich chyba całkiem pogięło... :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marta&Bartek
Dołączył: 29 Kwi 2016
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:09, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Już robili tyle rozliczeń i korekt, i nagle znowu coś im się nie zgadza?
Ktoś wie, z czego wynika ten koszt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna1
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:50, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Marta&Bartek napisał: | Już robili tyle rozliczeń i korekt, i nagle znowu coś im się nie zgadza?
Ktoś wie, z czego wynika ten koszt? |
Niestety pomimo licznych prób pozyskania informacji zarówno z DD, jak i z PMG, nie udało mi się ustalić co to konkretnie za koszty. Przerzucaja się wzajemnie odpowiedzialnością, tym samym nie udzielając odpowiedzi na zadane pytania.
Jedyne co wiem to, że "kwota niedoboru 29510,09 zł została podzielona przez 8867,36 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i usługowych = 3,3279 zł/m2". Następnie tą wartość pomnozono przez metraż mieszkania i tym cudownym sposobem uzyskano kwotę przypadająca na lokal.
Odnoszę wrażenie, ze probuja z nas wydusić ile się da.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michando
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:01, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Cześć,
Czy nasza reprezentacja może w naszym imieniu oficjalnie zwrócić się o wyjaśnienie tego?
Niestety widzę, że w pojedynkę nie uda się uzyskać żadnej konkretnej informacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna1
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:17, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Michando napisał: | Cześć,
Czy nasza reprezentacja może w naszym imieniu oficjalnie zwrócić się o wyjaśnienie tego?
Niestety widzę, że w pojedynkę nie uda się uzyskać żadnej konkretnej informacji. |
Popieram. Warto też dodać, że na piśmie PMG z dnia 24.05.2017 widnieje informacja: "Ponadto zgodnie z uchwałą 1/2017 dokonano rozliczenia niedoboru z tytułu utrzymania nieruchomości wspólnej". Pismo podpisała p. Małgorzata Szczecińska, Dział administracyjno-księgowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
korlen
Dołączył: 06 Wrz 2016
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:13, 05 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Proponuje solidarnie nic im nie wpłacać do czasu wyjasnienia konkretnie za co ta dopłata jest. W grudniu znowu okaze sie ze jeszcze za cos trzeba dopłacać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pewien_internauta
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 5:58, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
U nas dopłata to 182zł; Z tymi dopłatami wygląda na to, że musimy mieć luksusowe osiedle a ja się boję myśleć co będzie w rozliczeniu za pierwsze miesiące 2017 gdzie stał jeszcze kontener na odpady budowlane i w 3/4 były tam odpady komunalne; coś mi zalatuje kreatywną księgowością więc przychylam się do prośby o oficjalne zwrócenie się do DOMD z zapytaniem czego dotyczy ta niedopłata skoro w czerwcu/lipcu płaciliśmy niedopłaty na rzecz DOMD i PMG.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mike
Dołączył: 19 Maj 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jelonki
|
Wysłany: Śro 6:40, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Mam taką zasadę że zawsze wiem za co mam zapłacić w tym przypadku niema żadnego wytłumaczenia opłat, więc nie płacę.
Z resztą rozliczenie za 2016 już było i zostały naliczone nadpłaty, na które i tak długo musieliśmy czekać.
A tu termin 15.09
phi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mike dnia Śro 6:44, 06 Wrz 2017, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Katarzyna
Dołączył: 08 Wrz 2016
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:42, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich.
W dniu dzisiejszym kieruję swoje zapytanie do DD w sprawie rozliczenia "kosztów zarządu nieruchomością wspólną". Kwota (niedopłata) została wykazana w rozliczeniu za 2016. Dla każdego jest ona inna, ale faktycznie musi ona wynikać z kwoty (-29.510,09zł).
Niezależnie od tego, czy ktoś podpisał akt notarialny wcześniej czy później, każdy z nas będzie musiał (jeśli ich sposób wyliczenia jest poprawny) pokryć te koszty (obciążenie przez wspólnotę lub obciążenie przez DD jako "refaktura" kosztów).
Mnie interesuje sposób wyliczenia. Dopóki nie uzyskam klarownego i logicznego wyjaśnienia - nie ureguluję swojego zobowiązania, gdyż nie będę płacić za "kota w worku".
Pozdrawiam,
Kasia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michando
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:17, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Kasiu,
Myślę, że warto by było żeby DD ustosunkował się również do tego dlaczego ponownie otrzymujemy korektę za utrzymanie części wspólnej. Jak słusznie Justyna zauważyła: Na ostatnim piśmie z dnia 24.05.2017 widnieje informacja: "Ponadto zgodnie z uchwałą 1/2017 dokonano rozliczenia niedoboru z tytułu utrzymania nieruchomości wspólnej". Pismo podpisała p. Małgorzata Szczecińska, Dział administracyjno-księgowy.
Pozdrawiam,
Michał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fylyp89
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:26, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Dołączam się do apelu, aby nie płacić dopóki sprawa się nie wyjaśni.
Za ten okres i za ten sam obszar działalności administracji już regulowaliśmy niedopłatę i nie mam zamiaru robić tego ponownie. Myślę też, że termin niecałych 2 tygodni na wpłatę jest co najmniej śmieszny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Justyna1
Dołączył: 30 Sty 2016
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 8:27, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Kasiu, informację o sposobie podziału, który opisałam powyżej otrzymałam z PMG tj.
"kwota niedoboru 29510,09 zł została podzielona przez 8867,36 m2 powierzchni lokali mieszkalnych i usługowych = 3,3279 zł/m2". Następnie ta kwota została pomnozona przez metraż danego lokalu/mieszkania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|