 |
Forum Wille Lazurowa niezależne forum mieszkańców osiedla
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:27, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
fylyp89 napisał: | A i jeszcze jedno. Do kogo się zwrócić o dokumentację fotograficzną instalacji podtynkowych i w posadzce w lokalu? |
Napisz do p. Eweliny z DD
Michał napisał: | Jeżeli płaciliście za nowe projekty to dobrze by było otrzymać to za co płaciliście, żeby zweryfikować później poprawność zmian w tzw. "naturze". |
No właśnie dobrze by było to mieć dlatego się pytam czy ktoś ma takie projekty po naniesionych zmianach?
My mamy protokoły i projekty ale popisane pomalowane przez DD w czasie nanoszenia zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebi82
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:06, 01 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Poruszałem temat dokumentacji fotograficznej z p. Walentyną (opiekunem inwestycji) i stwierdziła, że generalnie takich usług oni nie oferują w standardzie, ale zdarzały się wyjątki w przeszłości. Obiecała, że wystosuje taką prośbę do inspektora budowy DD, ale dodała też, że nie ma żadnej gwarancji, że taka prośba zostanie spełniona, bo najzwyczajniej może komuś coś umknąć Sugeruję kontakt z opiekunem inwestycji.
Chyba, że ktoś ma bezpośredni kontakt z Kierownikiem budowy, P. TOmkiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fylyp89
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:49, 02 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Ja póki co napisałem do Pani Eweliny, która w odpowiedzi stwierdziła, że sprawę skieruje do kierownika projektu (swoją drogą kim jest kierownik projektu?). Masz sebi82 jakieś informacje kiedy taka dokumentacja mogłaby zostać sporządzona?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebi82
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 7:09, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Fylyp89, Pani Ewelina - kto ktoś z biura sprzedaży?
Kierownikiem Budowy z ramieniea REMBUDa jest (a na pewno jeszcze w zeszłym toku był) pan Tomasz Mróz. Co do pytania kiedy, to wszystko zależy od zaawansowania prac w poszczególnych budynkach - podejrzewam, że w budynkach C i D to kwestia najblizszych 1-2 miesięcy zanim zaczną kłaść tynki i wylewać posadzki, więc zamierzam się przypomnieć z tym tematem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fylyp89
Dołączył: 03 Lis 2015
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:01, 03 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Pani Ewelina jest z działu aranżacji wnętrz. Do niej polecono mi się zwracać w przypadku zmian lokatorskich, z resztą Maciek również o niej wspomniał.
Co do kierownika to z maila wynika, że ma to być kierownik projektu. Pytanie czy to ta sama funkcja co kierownik budowy
Rzeczywiście zwrócę się może do p. Walentyny i spróbuję załatwić sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:40, 04 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Michał napisał: | Jeżeli płaciliście za nowe projekty to dobrze by było otrzymać to za co płaciliście, żeby zweryfikować później poprawność zmian w tzw. "naturze" |
No to w tym temacie wszystko jasne! Wszystkie osoby które podpisały zmiany na "pomazanym" planie przez Panią Magdalenę nie dostaną żadnych dokumentów "profesjonalnych". Chyba że wcześniej złożyli wniosek o przygotowanie projektów zamiennych.
Cytat z maila:
Cytat: | nie zamawialiście i nie opłacaliście przygotowanie projektów zamiennych. W związku z tym zlecenie na wykonanie zmian lokatorskich zostało złożone na podstawie rysunków. |
Koszt taki projektów ok. 1000zł 
Przy małych zmianach nie jest to nawet przez DD proponowane
Odbiór mieszkania również nastąpi na podstawie planów "ręcznych"
Według informacji od Pani Walentyny nowe plany mieszkania i wszelkich instalacji podtynkowych otrzymamy przy odbieraniu mieszkania i podpisaniu ostatecznej umowy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek dnia Czw 14:42, 04 Lut 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
luksztyk
Dołączył: 06 Lut 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: W-wa
|
Wysłany: Sob 14:00, 06 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
witajcie,
ja walczę z DD już dwa miesiące żeby udostępnili projekt instalacji sanitarnych i elektrycznych (dwg) - z projektu wykonawczego naszego osiedla.
Na razie bez skutku, ale nie odpuszczę. Odnośnie zmian - zmiany ma obowiązek autoryzować kierowników robót (sanitarnych,budowlanych, elektrycznych) - zmiany muszą być naniesione w dokumentacji powykonawczej, więc jeśli firma budowlana nie wykonuje dokumentacji zdjęciowej to ma obowiązek wykonać domiary instalacji ulegających zakryciu (w posadzce, pod tynkiem) tak, żeby poźniejszy właściciel wiedział gdzie np nie wiercić.
Takie są realia, a rzeczywistość na polskiej budowie różna - co nie zmienia faktu - wymagać musimy, im więcej osób będzie ich o to męczyć tym lepiej.
pozdrawiam serdecznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|